Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің
жалпы білім беретін мектебі» КММ
![]() |
![]() |
Аудандық интерактивті алаң бағдарламасы
«STEM білім беру арқылы зерттеу қызметін ұйымдастыру»
Уақыт |
Іс шара |
Спикер |
Пішім |
9.00-9.30 |
Тіркеу. Кофе - брейк |
||
9.30-9.45 |
Көрме «Идеядан инновацияға» |
9 – 11 сынып оқушылары |
Көрме |
9.45-10.00 |
Құттықтау сөзі Ашылу |
Тлемисова Розия Алкауовна, АӘК басшысы, Видеркер Алена Сергеевна, әдіскер |
|
10.00-10.15 |
«STEM білім беру мектеп оқушыларының инженерлік әлеуетін дамыту құралы ретінде»
|
Муносибшоева Альбина Магомедрасуловна, мектеп директоры |
Lightning talk |
10.20-10.40 |
LS «STEM технологияларының биология сабақтарында 7-сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуға әсері»
|
Муратова Жанагуль Мирамовна, биология мұғалімі |
Блиц-сабақ |
10.45-11.05 |
СӨЖ «STEM технологияларын қолдану арқылы 8-сынып оқушыларының көпбұрыш ауданы формулалары туралы түсініктерін жетілдіру»
|
Казакевич Мария Вячеславовна, математика мұғалімі |
Блиц-сабақ |
11.10-11.30 |
LS «Жаратылыстану сабақтарында STEM білім беруді қолдану арқылы 6-сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту»
|
Коврижина Светлана Андреевна, география мұғалімі |
Блиц-сабақ |
11.40-12.00 |
LS «Математика сабағында STEM тәсілін қолдану арқылы 2-сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту»
|
Кузьмич Анна Владимировна, бастауыш сынып мұғалімі |
Блиц-сабақ |
12.05-12.50 |
«STEM білім берудегі жобалық тәсіл»: «Тірі тарих: мектеп мұражайындағы STEM тәсілі» жобасы; «Спутниктік картадан 3D моделге дейін» жобасы;
«AgroSTEM: өз қолмен жасалған болашақ бағы» жобасы
|
Ковалев Александр Петрович, информатика мұғалімі; Ковалева Наталья Вадимовна, өнер мұғалімі; Кузьмич Анна Владимировна, бастауыш сынып мұғалімі |
Оқушылардың жобаларды қорғауы
|
12.55-13.10 |
«STEM білім беру: болашақтың кілті»
|
Коврижина Светлана Андреевна, ТМЦ ӘБ басшысы |
Постер презентациялары |
13.15-13.40 |
Қорытындылау |
Шакарова Зинегуль Кенжебулатовна, психолог Мектеп әкімшілігі |
Рефлексия |